niedziela, 12 sierpnia 2012

Czas na zmiany

Na wegetarianizm przeszłam z dnia na dzień 16. grudnia 2007 roku mając 16 lat. Była to jedna z najważniejszych i najlepszych (jeśli nie najlepsza) decyzji w moim życiu, nigdy nie żałowałam. Z czasem świadomość rosła, jak również umiejętności kulinarne - wcześniej co najwyżej mogłam popisać się jajecznicą czy omletem. Nawet nie wiem kiedy gotowanie stało się moją największą pasją. Gdyby tylko za to płacili, mogłabym zostać pełnoetatową kurą domową..

Prób przejścia na weganizm było wiele, zawsze jednak coś mnie musiało złamać (najgorzej było ze słodyczami i serem). Mam nadzieję, że tym razem mi się uda, dlatego też założyłam tego bloga - niech stanie się moją motywacją i kopem w tyłek. Potencjalnego czytelnika proszę więc o wyrozumienie i wsparcie :)



I'm trying hard To build up a life uncomplete by distraction Another question, another reply Another temptation you can deny Truth is hurting so much That cannot be ignored Disappointment a fact in life I will try to never close my eyes Failure a part of this life But don't you think it's time for some changes It's time to get a grip of yourself A hard decision to make A lot of wall to break down And some obstacles to get through Forget the past No more lies and you will be free Disappointment a fact in life I will try to never close my eyes Failure a part of this life But it's -- Time for changes It's time to get a grip of yourself -- Time for changes Truth is hurting so much Disappointment a fact in life -- Time for changes Searching for identity But you have crossed reality Dismiss your fear for another way of living!

3 komentarze:

  1. podrzucam cytat (nie wiem czy pomoze, ale pewnie nie-zaszkodzi) 3m sie!

    Chęć wystarczy za tysiąc sposobów, brak chęci za tysiąc przeszkód

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Chęci są jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń